Gospel Legend Darryl Coley kuoli 60

ministeri ja evankeliumin laulaja Daryl Coley on kuollut, hän oli 60 ja kuoli saattohoidon.

Tunnettu kappaleita kuten ”Hän valmistelu Me”, ”Kun sunnuntai Comes” ja ”Beyond Vail” Coley syntyi Berkley, Kaliforniassa. Hän nousi kautta riveissä olla huippu luku Gospel. Hänen äänensä on tunnustettu yhdeksi kaikkein tyydyttävästi sielukas nykyajan evankeliumin. Hänen albumeja pysyä Billboard evankeliumissa kaavio lähes loputtomiin, kun hän on senkki palkintoja julistaa varrellensa yhdeksi Amerikan evankeliumin valaisimet ja yksi evankeliumin suosituin mies solo laulaja.

Coley myös tunsi puhelun ministeriön ja perusti Love Fellowship Tabernacle Los Angeles.

Se oli muutama vuosi sitten, kun laulaja alkoi saada sairas.

”kun olin kotona kaksi tai kolme päivää, sain hyvin sairas. Siis, heräsin ja ei päässyt sängystä. Ajattelin vain, että oli flunssa, koska oireet. En edes mennä lääkäriin. Itse olin kotona kaksi viikkoa ennen kuin menin lääkärille. En tosiaankaan saa huolissaan siitä ennen heräsin noin viikon tai niin sen jälkeen alkuperäisen sairaus- ja en voinut nähdä pidemmälle jalka edessäni. Kun lopulta ei saada lääkärin ja alkoi kuvataan minun oireita, he ottivat verta. Minun glukoosi count ei rekisteröidä hänen koneeseen. Kun he saivat (veri) näyte sairaalaan, viikkoa myöhemmin, Puhuin lääkärille. Hän kertoi, että se oli nuoruusiän diabetes ja että minun verenkuva oli 1200 ja minun verenpaine oli aivohalvaus tasolla. Lääkäri sanoi välittömästi ”Aiomme täytyy laittaa sinut insuliinia ja laittaa sinut sairaalaan. Sinun ei pitäisi olla ylöspäin. ”Olen juuri alkoi heti uskoa Herra parantumista. Se oli yksi niistä asioista, jotka oli perheeni. He sanoivat, ”et todellakaan kuulu perheeseen piirre diabeteksen kunnes olet 35, ’ja olin juuri ollut minun 35th syntymäpäivä.”

Noin vuoden kuluttua diagnoosin, yksi Coley n tädit tautiin kuolleet. Tuolloin laulaja oli ironisesti takaisin Queen Street kirkon Etelä-Carolinassa. Daryl muistaa tapausta traumaattinen yksi. ”Vihollinen todella yrittivät sotkea minulle!”, Hän muistutti. ”Sanoin lääkärille,” For Daryl antautua tarvitsee ottaa insuliinia tarkoitti antautumisesta Devil – sanomalla ”Kyllä, olen saanut sen, olen voitettu,” ja minä vain todennut, että en aio anna diabetes sääntö elämäni, ja en aio ottaa insuliinia. Kerroin lääkärille, ”Kun päättää, miten aiot käsitellä sitä, olen juuri menossa kääntämään kasvonsa seinään ja rukoilla.” Ja minä vain alkoi rukoilla ja uskoa Jumalaan – ja keskellä se Herra puhui minulle. Todella, se oli tilanne minun tarvitse huolehtia paremmin kehoni, parempaa huolta miten olin syöminen, lepo ja käyttäessään ja ruumiini alkaisi parantua itse. He antoivat minulle kaksi erilaista lääkettä, yksi ottaa aamulla ja toinen illalla. ”Keskellä sairauden, Coley konsertti matkareitti kärsi. Hän piti peruuttaa päivämääriä ja, joka on koko ajan taiteilija, tämä heikentänyt hänen perheensä taloudellisesta asemasta. ”Mutta vaikka keskellä että Jumala siunasi”, hän totesi.

Vaikka kävi välttämätöntä Coley alkaa nähdä lääkäri viikoittain, hän pitäytyi henkinen painopiste. Ilman vakuutusta, laskut juoksi korkea, mutta hän pystyi löytämään kristitty lääkäri, joka ymmärsi hänen tilanne. ”Jokaisen tutkimus, asiat menivät paremmin,” Coley muistaa. ”Mutta aikana että opin syödä aivan elintarvikkeet ja jättää roskaruoka yksin, miten ei syödä raskasta ruokaa myöhään yöllä ja mennä nukkumaan. Lopetin juomisen paljon virvoitusjuomien ja …

… alkoi juoda enemmän vettä, ja hedelmämehut, ja aloin käyttää ja jopa nostamalla painoja. Olin todella tiukkaa ruokavaliota noin puolitoista vuotta. ”

Coley rajoitettu hänen saanti ja uudelleen hänen ruokailutottumukset, hän sanoo hän pyysi Jumalaa auttamaan häntä säilyttämään. Kaksi vuotta myöhemmin hän raportoi täydellistä paranemista ja ei tarvitse lääkitystä kaikenlaista! ”Se oli vain yksinkertaisesti seisoo mitä Jumala sanoi, uskoen Herra ja tilalla minun paranemista. Kerron kenellekään – se on Sana, ”niin kuin uskot – olkoon niin teille ’” huudahtaa Coley. ”On ollut ehdoton ihme minulle; En koskaan insuliini ja en ole käyttänyt muita lääkkeitä viimeisen kahden vuoden aikana. Jumala sanoo voima luomisen on edelleen kielemme ja voimme luoda mitä me sanomme ja kehomme on tullut sen mukaisesti, mitä me tunnustamme Jumalan edessä. ”

tulos koko koettelemus vahvisti Coley uskoa . ”Olen mennyt siihen paikkaan, jossa uskon Jumalalta mitään”, hän sanoo. ”Todistuksesi merkitsee paljon enemmän, kun olet kohdannut sen, mennyt läpi, tule ulos siitä ja tiedät Jumala on todistanut olevansa.” Coley toteaa, ”Vihollinen tarkoitti (diabetes) minun tappion, mutta tosiasiassa se vahvisti minua, ja opetti minut käsittelemään temppeli Pyhän Hengen, joka on minun ruumiini, ja miten pitää se terveenä, jotta se voidaan sovittaa Jumalan palveluun. Se opetti minut hyvä luottamusmiehen tänä temppeli että Jumala on antanut minulle. ”

Vastaa