Double Rinnanpoisto, oikea valinta?

Frederick Hoehnin, copyright 2013.

Se on ollut uutisissa viime noin kuuluisa näyttelijä, joka on viime aikoina ollut kaksinkertainen rinnan.

Hän oli kuulemma huolissaan siitä, että hän voisi tulla alas syöpä, koska hän oli kertonut hänelle geenien laittaa hänet on suuri riski syövän.

Hän on naimisissa kuuluisa näyttelijä.

Hän on ollut televisiossa leikkauksen jälkeen, ja hänen mekko, on vaikea sanoa, että hän oli operaation.

Joten, asia on päättynyt hyvin, eikö? Oikeastaan ​​asiaa ei välttämättä päättynyt vielä. On mahdollista tulevaa kehitystä tässä asiassa.

Tässä nimenomaisessa tapauksessa, jos mies ja vaimo puhui sen yli ja tehneet päätöksensä, olisi sopimatonta minulle tuomita ovatko nämä kaksi tehnyt oikean valinnan.

Mutta en puhunut yleisessä tapauksessa, koska pappi, että Jumala on kutsunut minut olemaan. koska toiset kohtaavat samanlaisia ​​päätöksiä,

Ei tupla mastectomies, mutta single mastectomies, ja monia muita toimintoja, jotka ihmiset voivat valita, haluavatko että leikattuja osia pois kehon.

Joskus ihmiset tekevät tällaisia ​​päätöksiä ilman täyttä tietoa kaiken koskee.

Jos nainen on mies, hänellä on oikeus olla sen päätös siitä, onko hänen vaimonsa on rinnan.

Jos nainen on yksi, on hän todella varma, että hän ei koskaan naimisiin hänen tulevaisuudessa?

Ja miksi se asia?

Koska hyvältä televisiossa on yksi asia, mutta entä makuuhuoneessa?

Muistan vaikkapa elokuvissa jossa näyttelijä kuvasi hahmon, joka oli ollut rinnan ja sanoi: ”Mieheni ei ole koskettanut minua jälkeen.”

ole varma siitä, että elokuva perustuu tositapahtumiin, mutta tällainen voi helposti tapahtua.

Olen varma, että jos se olisi ollut vaimoni, olisin vastustanut rinnan, ja hyväksi jumalallisen parantaminen uskon, jos ongelmia kehitetty (joita se ei voi olla).

Tämä saattaa vaikuttaa ihmisten avioliitot ja futuurit tavoilla, jotka he eivät odota, että se olisi.

Kaksinkertainen rinnan hyvinkin saaneet aikaan sen tarkoitusta. Nainen ilman rinnat ei todennäköisesti tulla alas rintasyöpään.

Mutta muitakin syöpiä.

Se on, et yksinkertaisesti voi leikata pois kehosta kaiken, voisi mahdollisesti tulla alas syöpä.

Tätini kuoli aivokasvain. Voitteko leikata aivot niin, että et saa syövän aivoissa? Ei

​​Ehkä joku voisi sanoa, ”Niin, Fred, miksi et kerro täti näitä asioita?”

minulla oli hyvä syy ei kerro hänelle. En kertonut hänelle, koska en voinut kertoa hänelle. Olin kymmenen vuotta vanha, ja minä vain ei ole tietoa silloin, että minulla on nyt.

Olin kuitenkin todistajan viisi vuotta ennen kuin ihmeellistä parantavaa oli tapahtunut minun isoäiti.

Isoäidin talo, näin side on poistettu hänen nilkkansa. Näin kamala kipeä hänen nilkka. Näytti siltä joku oli ottanut teroitettu lusikalla ja puhkaisivat yksi kuutiosenttimetriä tai enemmän hänen nilkkansa.

Muutamaa päivää myöhemmin, näin saman nilkan täysin terve, kun isoäitini olivat parannetut Herra.

Joku voisi kysyä, ”Niin mikä on ratkaisu rinnan ongelma?”

Haluan ehdottaa, että vain koska on ollut syöpä perhe ei välttämättä tarkoita, että yksilö tulee alas syöpä. Entä ottaa joitakin uskoa, että Jumala ei anna syöpä tapahtua?

Ja on toinen tapa torjua syöpää.

Kun me kuolemme, se on vain elin, joka kuolee. Sitten te, henkilö, joka oli asunut tämän laitoksen joko mennä ylös taivaaseen, tai alas tulinen helvettiin.

mennä taivaaseen, sinun täytyy syntyä uudesti, Jesus sanoi John luvussa 3.

Saat uudestisyntyneitä mukaan Romans 10: 9,10, ”Se jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi, ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet tallentanut. Sillä sydämen ihminen uskoo vanhurskautta, ja suun tunnustuksella tehdään pelastukseksi. ”

Niin, jokainen tarvitsee Jeesusta, jos ei muusta syystä, pysyä poissa helvetistä.

Kun henkilö on Christian on oikeassa tunnustuksia että kristittyjen pitäisi tehdä, kuten ”en koskaan syöpä, sillä on kirjoitettu, minä olen Herra, joka parantaa teitä.” (Ex 15:26)

ja siellä on paljon enemmän lupaa paranemista. luettelo niistä, katso kirjani, ”Your runsas menestys Kestävä ikuisesti.”

Valitettavasti ei monet kristityt ovat opetettu oikea tunnustuksia, mutta aion pitää opettaa niin. Dr. Norvel Hayes opettaa, että tapa. Charles Capps opettaa, että tapa.

viranomaisen aiheesta uskon, paranemista, ja terveys oli Kenneth E. Hagin. Hänen kirjat ovat saatavilla www.Rhema.org

Jumala haluaa ihmisten elämään uskon. Jos elät uskon, et sano, ”Mitä jos tulen alas syöpä?”

ei, te sanotte: ”Jumala ei aio antaa minulle syöpä tai muu sairaus. ”Niin usko puhuu.

tunnustus, että teen on, ”En koskaan kuolee syöpään, tai jokin sairaus, mutta kuten Smith Wigglesworth, tai olla temmataan.”

Smith Wigglesworth oli Jumalan mies, joka ei ollut sairaus, joka tappoi hänet. Se oli vain Jumalan aika ottaa hänet, ja hän kuoli terveenä.

Rapture viittaa kiinni pois kirkon uskovaiset, kuten kirjassa 1 Tess, luku 4, jakeessa 16

Mutta mitä jos joku on jo syöpä?

Mark 11:23 sanoo, ”Sillä totisesti minä sanon teille, että jos joku sanoo tälle vuorelle, poistetaan, ja heitettäisiin mereen, eikä epäilisi sydämessään, vaan uskoo, että asiat, jotka hän sanoo tulee tapahtumaan, hän on mitä hän sanoo. ”

Jos sinulla on syöpä, joka on oman vuoren. Komennolla se mennä, Jeesuksen nimessä. Kun teette, sitä mieltä, että mitä sanot tulee tapahtumaan, eivätkä epäile sydämessäsi.

On enemmän tästä kirjassani, ”The Cure for Joka Disease” saatavana Kindle eBook Amazon.com.

Norvel Hayes on www.nhm.cc. Charles Capps on www.CharlesCapps.com Kirjassa että suosittelen Charles Capps on ”Jumalan luovan voiman toimii sinulle.”

Olen myös nähnyt Hayes on GTV kanavalla (God TV) Suora TV-järjestelmä .

Hebrews 11: 6 kertoo meille, ”Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen, sillä hän joka tulee Jumalan täytyy uskoa, että hän on, ja että hän on palkitsee ne, jotka häntä etsivät.”

voidaan oikeutetusti liittyvät Jumalaan, meidän on käytettävä uskoa jokapäiväisessä elämässä. Jos jotain on vialla elimistössä, käytä uskoasi saada parantumista Jumalalta. Mutta ensin tulla kristityksi, jos et ole jo.

Jumala haluaa kristittyjen kastaa veteen, ja myös hän haluaa meidän kasteen Pyhällä Hengellä kanssa puhuminen Unknown Tongues.

Se tuntemattomalla kielellä (kieli), koska henkilö puhuminen ei ymmärrä mitä hän sanoo. Pyhä Henki antaa hänelle sanat puhua tuntemattoman kielen.

Saat sen Jeesukselta, Kastaja Pyhällä Hengellä. Pyydä häntä siitä, jos olet kristitty, ja kun rukoilet, sitä mieltä, että saat mitä kysyä. (Mark 11:24)

kirjoitusten lainattu ovat peräisin Raamatusta, Hoehnin Version ja Uuden testamentin, Hoehnin versio, molemmat saatavana kirjoja Kindle lukijoita Amazon.com.

Vastaa