Olla varmoja You And Your Lovd Ones tallennetaan

Huomaa, että olemme vastuussa alleviivattu osissa, Jumala vastaa muualla kun me totella ja tehdä osamme. Ellei toisin mainita, kaikki kirjoitukset ovat peräisin New Living Translation Pyhän Raamatun.

John 3: 15-18 (Kaiutin on Jeesus) niin että jokainen, joka uskoo minuun, olisi iankaikkinen elämä. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, niin että jokainen, joka uskoo häneen ei hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan sitä, vaan pelastamaan sen. Ei ole tuomio odottaa niitä, jotka luottavat häneen. Mutta ne, jotka eivät luota häneen jo arvostellaan ei usko, että vain Jumalan Pojan.

II Peter 3: 9 Ei Herra todella oltava hitaasti hänen palata, kuten jotkut ajattelevat . Ei, hän ei ole potilaan oman tähden. Hän ei halua kenenkään tuhoutuvan, joten hän antaa enemmän aikaa kaikille katua. (Peter oli Jeesuksen opetuslapsi)

John 05:24 (Puhuja tässä Jeesus) Vakuutan teille, jotka kuuntelevat viestini ja uskoo Jumalaan, joka lähetti minut iankaikkisen elämän. Ne ei koskaan tuomittu synneistään, mutta ne ovat jo siirtynyt kuolemasta elämään.

Romans 10: 8, 9, 10 pelastus, joka tulee luottamasta Christ – mikä viesti meidän saarnata – on jo helpon matkan päässä. Itse asiassa Kirjoitukset sanovat, ”Viesti on käden ulottuvilla, se on huulet ja sydämessäsi.” Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, sinä pelastut. Sillä uskomalla sydämessäsi, että olet tehnyt oikean Jumalan kanssa, ja se on tunnustamalla suullasi, että olet tallentanut.

On jotain hyvin tärkeää Jumalalle sanoista päätämme puhua joka päivä. Jumala teki maailmankaikkeuden sanoin – ei tekoja (Moos 1) Jumalan maailma toimii sanojen ja uskon ja rakkauden. Sano näillä kohdilla ääneen niin voit kuunnella sanoen niitä, ja uskosi on lisääntynyt huomattavasti lyhyemmässä ajassa. Usko ja sanat toimivat samalla tavalla pelastuksen, koska ne eivät paranemista. Lue Romans 10 :, 8, 9, 10 uudelleen.

Ef 2: 8 se on Jumalan lahja. Pelastus ei ole palkintona hyvää olemme tehneet, niin kukaan meistä ei voi ylpeillä siitä. (Tämä oli myös opettanut Paul apostoli)

Sananlaskujen 3: 5, 6, 7 ja 8. Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi; eivät riipu omaa ymmärrystä. Hakeudu tahtonsa kaikissa teet, niin hän ohjaa polkuja. Älä vaikuttunut oman viisautta. Sen sijaan, pelko (kunnioitus ja palvonta) Herra ja kääntää selkääsi pahaa. Sitten voit saada uudistettua terveyttä ja elinvoimaa. (Tämä oli kirjoittanut King Solomon, viisain ja rikkain ihminen koskaan elää.)

II Kor 05:17 Tämä tarkoittaa sitä, että ne, jotka tulevat kristityt uutta henkilöä. Ne eivät ole sama enää heidän sydämensä, että vanha elämä on mennyt. Uusi elämä on alkanut! Nyt sinun täytyy korvata vanhat huonot tavat hyviä tapoja, jotka vahvistavat sydämesi /henki tietäen /viisauden Jumala antaa meille Raamatussa. (Tämä on myös viesti Paul apostoli)

Perusasiat ovat, että Jumala rakastaa teitä, synti erottaa sinut Jumalasta, ja Jeesus kuoli sinun syntisi, jotta voit vastaanottaa Jeesuksen ja kokemuksesta Jumalan rakkauden ja anteeksiantamuksen . Näin te tallennetaan ja mennä taivaaseen kun kuolet mieluummin kuin ikuinen piina helvetissä kieltää Jeesuksen.

Confession – Rukous Salvation tai Uudistettu sitoutuminen Jesus: Rukoile tämä ääneen – Taivaallinen Isä, Jeesuksen nimessä minä kadun synneistäni ja pyytää Jeesusta tulemaan sisälle sydäntäni. Jeesus, sinä olet minun Herramme ja Vapahtajamme. Uskon olet Jumalan Poika, ja että te kuoli syntini ja olit herättänyt kuolleista. Täytä minut Pyhällä Hengellä. Kiitos, Isä, pelastit minut Jeesuksen nimessä.

Vastaa