Löytäminen Spirit – tunnistaminen Enemy

päivittäinen taistelu henkiin visiomme on sumentunut, koska terveydelle vaarantuu. Tämä on kun vihollinen attacks- me kadottaa ja tulla haavoittuva. Epäilemme meidän sisäinen voima ja masentuvat ja masentunut.

Joskus se tuntuu kohtalot ovat meitä vastaan. Kuitenkin elämän esteet eivät saisi estää meitä henkilökohtaiset voittaa. Meidän täytyy takoa ylöspäin ja eteenpäin asetettujen tavoitteiden saavuttamiseen; ei välttämättä kohtalomme.

valvokaa suojella hengessä. Muista vihollinen on ovela ja vaarallista. Vihollinen on rintasyöpä. Kuka tai mikä on vihollinen? Oletko määrittänyt sitä? Jos olet, kysy itseltäsi muutamia kysymyksiä ja kiinteytyä toimintasuunnitelma.

Tarttukaa uskollisesti uskomuksia. Joskus se tulee meidän ainoa elämä viiva; meidän valopilkku. Aikana tummin tuntia myrskyn voi olla mahdotonta pitää kiinni. Mutta jatketaan meidän on. Meidän täytyy sää myrsky. Voi olla tarpeen mennä ulos meidän comfort zone. Se voi olla aika uudelleen tarkastella elämäämme, kysymys uskomuksemme, ja tehdä elämä muuttuu päätöksiä.

perustaa ja kehittää suhdetta Jumalaan. Se on suurin yksittäinen ennakoivaa vaihtoehto voimme tehdä. Usko ei ole mitään, jos se ei ole koeteltu. Vakaasti sitä; keskittyä tasaisesti vihollisen, ja koskaan menetä sivuston tavoitteita. Nuhdelkaa demoni päivittäin Jeesuksen nimessä ja sen kautta kaikki nauramaan; se on terapeuttista.

Käsittelemme asioita, joita voimme ja pysyä optimistinen, luottaen sydämissämme ja sieluissamme että Jumala tuo meidät läpi myrskyn. Jos uskomme ja uskoa niin pieni kuin sinapinsiemen voimme siirtää vuoria. Lopettaa huolestuttava ja tunne sääliä itse; taistella jokaisen kuidun olento. Desperate tilanteissa vaativat epätoivoisia toimenpiteitä.

Vihollinen saa vallata mielen, älyn ja /tai sielun. Pidä se loitolla; rukoilkaa, rukoilkaa, rukoilkaa. Pysy optimistinen ja ravitsevat henki säännöllisesti, jotta se vahva ja keskitetty.

henki on ydin being- se tarvitsee ravintoa. Anna alkoholijuomaa ravintoa, jonka Herra, koska se janoaa vanhurskautta. Muista henki voi kasvaa heikko, mutta se ei koskaan kuole. Sisäistä voimaa tulee Jumalalta sisällä. Se ei vie todella paljon elvyttää henkeä. Rukous ja meditaatio tekee; Jumalan Sana fortifies sielun; ne ovat vapaasti ja aina käytettävissä.

Faith, rukouksia ja Jumalan Sana: siinä luodaan sisäistä voimaa keskellä henkilökohtaisen kuohunnan.

Vastaa